Omstart.

Det är vad jag skulle behöva nu. En riktig omstart. Sjukt less på att vara bakis nu alltså, ingen energi, ständigt seg, ont i skallen. Nä tänk en omstart nu och få göra en riktig kanonavslutning ikväll på den här insparksveckan. Jag drömmer. Jag behöver en powernap.

Idag har jag iallafall tagit mig ut ur lägenheten vilket är mer än jag kan säga om dom nyss gångna dagarna. Har varit på Coop och handlar god mat, kött och kroketter, svamp och bearnaissås. Jag längtar. Jag tror inte jag ätit en endaste grönsak den här veckan så en brakmiddag kommer sitta fint. Sen börjar kvällen på Liljansberget faktiskt. Ikväll har vi rosa-tema så jag ska rota igenom garderoben och hoppas jag hittar något som duger. Sen är det ju sista kvällen på Tc ikväll, nere på stan, lite av ett favoritställe i sommar, så det skulle ju vara kul att hinna dit en sista sväng också. Jag drömmer.

Lite bilder från gårdagen... dom få bilder jag tog innan jag insåg att jag inte laddat kameran och strömen tog slut. Någon annan som tog bilder får gärna dela med sig.

 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0