Pillar och knappar och ändrar och fixar.

Det var väldigt mycket rosa här ett tag. Inget fel med rosa, jag gillar rosa. Men jag lär fortfarande och det blev lite vääääl rosa, riktigt SÅ tjejig är jag inte på riktigt. Så ikväll fick jag ett ryck, nu har jag pillar och letat och fixat och drillat och det tar tid, men det är roligt när man hittar igen saker och ting. Så småning om är jag nog där jag vill ska ni se.

Bara 4 arbetsdagar kvar nu innan en sista ledig vecka ska inledas före skolstart och inspark och festligheter och nya människor och gamla älskade vänner och massa läsning och galenskaper. Jag längtar minst sagt tills dessa 4 dagarna är avklarade. Trött i både kropp och själ ska jag nu göra kväll. Jag behöver samla krafter, och jag behöver att det INTE regnar imorrn!! Okej! Inget regn alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0