Sex in the city.

Har just sett filmen, Sex in the city alltså. Jag avundas dom där pinglorna. Vilket liv dom har. Hjärta och smärta, snygga kläder och leva livet, massor  med känslor, passion, true love, allt de där ni vet. Finns allt sånt där verkligen på riktigt? För själv känns livet lite för ofta grått och trist (med vissa undantag)... eller är det bara så att man kanske inte riktigt vet vad man vill ha? Hur som helst är det en mysig film och jag längtar till nästa.

3 arbetsdagar kvar, jag räknar ner och det är absolut nödvändigt för att se att tiden faktiskt GÅR frammåt, imorgon börjar jag tidigt ochd et är dags för mig att ta en dusch och göra matlåda.
Men dom där 3 jobbdagarna får en break på fredag då jag är ledig och ska klippa mig, äntligen. Den här rishögen har väntat sedan innan semestern. Nu är frågan, lugg eller inte? Jag behöver råd, jag hör både bu och bä. Tur att hon är ett proffs, frissan alltså!, kan omöjligt bli värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0