Slappardag.

Lite skönt känns det att vädret var inne-liggar-väder för det blev inte så många timmars sömn i natt, det brukar ju bli så när man är ute och ränner på kvällarna, och då kan man hålla sig inomhus med gott samvete. Så skönt tänkte jag tills jag kom på att jag hade tvättning idag. Det hade jag helt förträngt. Så jag löper ner i tofflor och pyamas till tvättstugan i panik, måste starta maskinen så skiten hinner torka också. Usch vad det är tråkigt att tvätta.

Sen har jag legat på soffan resten av dagen, käkat diverse onyttigheter, fick dåligt samvete, pep iväg till iksu, joggade lite, kom hem, käkade middag och nu sitter jag här, ska snart diska. Rätt trist dag faktiskt, men skön, och en del vettigt blev ju ändå gjort tillslut.
Sen väntar jag på pappa som ska komma och hjälpa mig skruva upp en spegel och en hylla. Varning varning kära grannar, ikväll blir det betongborrning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0