Stepmuskel på iksu

Jag fick en bra dag trots allt. L sms:ade och frågade om jag ville fördriva lite tid och självklart ville jag det, jag som är ledig och med mycket tid över. En promenad på stan blev det, och en trött och hungrig frida kom hem. Powernap var bara förnamnet och sen den stora frågan... skulle det bli step på iksu eller inte?
Det är tusen gånger roligare att ha med sig sällskap dit och jag saknar A, kom hem vännen, kom hem!. Men jag körde hårt, med Maria är det alltid hårt och håll i gång, och det känns i hela kroppen att man inte gjort sånt där på alldeles för länge. Men totalt värt det! rusktigt kul.

Det är konstigt det där, men fastän det är sådär tungt och jobbigt att komma iväg, fastän kroppen skriker nej, minns man innerst inne hur otroligt glad och gott man mår efteråt, och hur kul jag tycker att det är, och det är de som driver en. Jag är glad att jag minns den där härliga känslan, för annars skulle jag inte kommit iväg idag, eller många andra gånger för den delen.
Jag kommer att sova gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0