18 ynka grader inomhus

Okej att det är minus 17 grader ute, det går att klä sig! eller stanna inne! Men när det är så slite som 18 ynka grader inomhus är det inte okej! Jag går omkring med tjocksockar och tredubbla tröjor och det räcker lixom inte till. Ska jag behöva ta på mig dubbla byxor och en filt också? Hur ska jag kunna ta mig igenom den här vintern om jag ska frysa till och med när jag är inomhus?

Forfarande inget tentaresultat... suck... dugga på måndag känns som ett endaste kaos. Ska ju hålla i en föreläsning på tisdag också vilket jag börjar bli riktigt nervös för. Okej att redovisa, men nu är det inte bara innehållet som bedöms utan hur man ser ut och hur man beter sig också! Usch. Blir inte så mycket till liv den här helgen verkar det som!

Tvättar är vad jag gör, och läser, och fryser, dricker dagens tredje kaffe, och sen måste jag nog hinna på ica, och läsa lite mer. Hm. Kul torsdag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0