6 timmars artikelletande.

Sista tentafråga kräver att vi ska ha två vetenskapliga artiklar som referens på ett ämne som jag knappt kan tolka. Jag visste att de skulle ta tid att hitta dom där så jag tänkte att jag skulle ha lite framförhållning och leta innan jag kommit dit så jag inte står där sista dagen utan nått att gå på. 6 timmar har jag nu lagt ne rpå att leta, söka, läsa abstract, rata, söka igen, läsa mer abstract, hittat artiklar som hängt sig, översatt ord, letat ännu mer... alltså.. vad ska jag ta mig till? Om jag ändå bara kunde hitta en, en endaste, då skulle jag jubla och skutta!!

Jag har iallafall sett till att diska och gett mig själv en dusch. Man sitter verkligen instängt och förfaller tillsammans med sin lägenhet. Borde nog städa så kanske jag mår lite bättre, och ta på mig riktiga kläder så jag inte känner mig som en luffare. Sen ta nya tag! Ja, det borde jag. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0