Äääntligen, jag firar med ett glas vin!

Nu är det klart, efter över 13 timmars hemtantaskrivande om dan har jag nu äntligen avslutat arbetsprocessen. Fruktansvärt skönt.

Kan dock tycka att det är lite störande när jag inte ens får lugn och ro på denna enda lediga stund den här veckan, men jag hoppas allt blir bättre...
Nu sitter jag iallafall med ett glas vin i handen och planerar att göra så lite som möjligt resten av kvällen. Det lutar mot att dekorera pepparkakor och dricka glögg. Nonstop och glasyr i allra högsta hugg. Kanske är det dags att börja jobba lite på julkänslan?

Imorgon ska jag promenera in med arbetet till skolan och sedan hänger vi på låset till Epp´n (efter plugget-puben). Vi är så värda att få fira efter den här kursen! Usch vad jobbigt det har varit, men fy tusan va bra vi är som gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0