Äntligen jullov även för vi överblivna ekonomer.

Tentan igår är förbi, och det gick väl okej. Inte direkt frågorna vi hade förväntat oss men jag klarar mig nog. Det brukar jag ju göra! Presentationen är avklarad. Vi hade lottning om i vilken ordning föreläsningarna skulle hållas, vi som ville vara först blev lottad näst sist. Nervositetet steg för varje lott som drogs. Denna nervositet helt i onödan! Bra eller dåligt att behöva va sist vettitusan! Men otroligt skönt att det är över! Nu lägger vi allting på is i 1,5 vecka och tar jullov för hela slanten!!

Planen är att hinna ner på stan en jättesnabbis innan jag kommer hem och renoverar lägenheten från veckans skit! Sedan ska jag packa väskan för efter jobbet imorrn ska jag åka hem till mamma och pappa för att få vakna upp som förr i tiden med familjen på självaste julafton. Klä granen, laga mat, mysa i soffan framför Kalle Anka och hans vänner!! Jag längtar efter lugnet och jag längtar efter familjen.

Weeeee. Just för stunden är jag en ganska glad tjej får man nog säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0