Det går tungt nu...

Jag har legat på soffan hela dagen med böckerna under näsan. Jag läser en fråga, jag läser svaret, jag tänker "det här förstår jag" men likförbaskat har jag ingen aningn när jag läser frågan näste gång. Det fastnar inte. Det bara svävar igenom och går upp i rök.

Det går tungt nu. RIktigt tungt.
Och att vi sedan ska hålla i en temaföreläsning på tisdag och att jag inte ens tittat på mitt manus får mig att bara vilja ge upp! Mitt godis är slut, och alla nötter som mamma och pappa kom med igår. Jag kommer va rund och god lagom till julafton om jag fprtsätter såhär, men vad gör man inte för en stunds tillfredställelse och lite hopp i mörkret?

Jag kämpar, tro mig! Det är så nära nu och jag vill bara ha det överstökat och få jullov precis som alla andra studenter. Nä, vi ekonomer ska minsann slita ända in i det sista!! Denna tenta kan ta sig i ***


(man kan inte va glad jämt... men håll ut, på tisdagkväll kommer jag va som en solstråle igen! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0