Får jag ens veta innan jul?

Jag hålle rpå bli tokig! Hemtenta resultatet har fortfarande inte kommit upp och jag loggar in och ut från den där kurshemsidan som en toka! Hur länge ska jag behöva vänta? Får jag ens veta innan jul? Jo men det måste jag väl! Eller? Jo! Det hoppas jag verkligen!

Vinter har det blivit. Massor med snö och det är sypermysigt att vintern äntligen blivit på rikgit! Minus 10 grader kallt imorsen gjorde att jag fick premiärinviga nya tjocka jackan som jag nästen gett upp hoppet om att behöva den här vintern. Varm och skön promenerade jag till skolan. Nu är det bara jullovet som saknas...

Ikväll är det plugg som gäller! Har en hel del som ska gås igenom tills imorrn. Puh. Och sen tenta och en temaföreläsnings som ska hållas innnan jul också... vi blev verkligen aldrig lediga den här hösten!


Sedan får vi inte glömma att det inte är en vanligt dag idag, för det är Sofias födelsedag!! Hurra! Hurra! Hurra! Grattis vännen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0