God Jul

Jag har klätt granen, druckit glögg, ätit skinkmackor med senap, spelat buzz, cyklat, slagit in paket, öppnat paket, vunnit i chicago, missat kalle för första gången i mitt liv, sovit på tältsäng, ätit julbord, blivit världsbäst på knäcka valnötter... ja, och massa massa mer.

Det kanske är tur de bara är jul en gång per år!! Men det är ändå bra mysigt! Idag ska vi iväg på jullunch hos kusinerna och sedan på julmiddag hos farfar. Ätandet fortsätter, och snön vägrar att sluta falla. Tänk att vi fick en vit jul ändå!

Tomten kom med många bra saker, inga nya träningsskor som jag höll tummarna så hårt för, men jag gråter inte direkt då jag förstår varför dom inte fick plats i tomtesäcken. Min acer och jag håller på att lära känna varandra och jag tror att vi kommer att komma bra överrens! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0