Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Lyckan är stor. Jag fick just veta att jag klarade hemtentan!! 13 timmars slit om dagen gav lite payoff ändå! Och tillsammans med vårt grupparbete lyckades jag skrapa ihop exakt 75 poäng. VG i kursen med andra ord! Så jäkla skönt!!

Jag firade med choklad. (Mycket godis nu i juletid)

Det blev kvällens morot, nu ska jag bara fixa de här!! Så enkelt är det bara. Jag har aldrig misslyckats tidigare så varför börja nu? *spark i baken* I can do this! 2 dagar kvar..
Och när radiotjänst ringde 5 minuter senare och ville skicka en räkning till mig eftersom jag adressändrat (för typ hundra år sedan iof) sa jag bara okej med ett stort jättelyckligt leende. Haha. Snacka om lättad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0