Jag ska klaga.

Jag sitter i soffan med filt och tjocksockar och håller på att frysa ihjäl. Jag skakar ju typ. 18 grader har jag. Usch. Jag saknar verkligen värmen som va hemma hos mamma och pappa, jag hade som glömt bort hur de va att inte behöva frysa! Kan inte alla liljansbergare gå och klaga hos bostaden så vi får lite värme? På måndag vet jag iallafall en tjej som ska klaga!! Brrrr.

Zappar mellan Narnia och Shreek på tv just nu, dricker thé och äter toffefe (eller hur de nu stavas). Jag slog mig ner här i soffan och tog mig som aldrig upp. Kanske får jag packa upp julklapparna imorrn istället. Kvällen blir hur som helst lugn och städad för imorrn är det jobb som gäller. Ända tills klockan slår 16.00... då blir det ut på byn och härja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0