Nya ta är tagna.

Jag vaknade upp, efter 10 timmars sömn, som en ny människa. Eller ja, det är väl inte riktigt hela sanningen då förkylningen slagit till i skallen och tvingat min näsa att bli toksnuvig. Men förutom att jag måste gå omkring med en näsduk under näsan 24 timmar om dygnet så kan man nog säga att nya tag är tagna.

Jag hann inte läsa så mycket den här morgonen heller, men disken är åtminstone diskad. Jag har blivit otroligt bra på att bara ge upp och lämna allt. Då får man leva i en svinstia också. Men jag kanske vänder på det nu då? 
Sen är det ju fredag. Jobbhelg för min del, men ikväll tänker vi i inte på det utan ikväll ser vi på idol och hejar på Erik. 
Bara en sväng till skolan först för lite omvärldsbevakning (?!).. hm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0