Pizzakväll blev en bra tankedistraherare.

Pizzakväll hos grannen med sällskapsspel och en hel del skratt var alldeles rätt ikväll. Jag känner att jag verkligen behövde ha mina tankar på annat håll för att inte brinna upp inombords. Pizzorna blev supergoda och jag hoppas det inte var sista gången.

Duggafrågorna är skrivna och inskickade. Kanske inte blev dom bästa, men jag hoppas att dom duger. Det är rätt mycket att tänka på nu och att prestera sitt bästa har sjunkit till att bara se till att få uppgifterna gjorda. Antingen är det för att jag är så sjukt less eller för att hjärnan inte alls orkar tänka klart längre, men tar jag mig igenom det här så känns det som att det räcker. Jag vill bara ge upp.

Men en vecka kvar nu... sen är det äntligen lite julledigt! Jag längtar verkligen efter att få "bara vara" några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0