Rean.. och gärna en av/på-knapp!?!


Dagen har spenderats på stan, och fastän jag inte va på något direkt shoppinghumör lyckades jag bränna en hel del pengar. Många bäckar små... en hel den småkrams, lullull till nyår, en sväng på sysemet, en kuvertväska och ett par nya skor med klackar som jag förmodligen bör öva min promenad i för att inte se ut som ett stolpskott när jag tar mig fram i fick jag med mig hem.

Har även försökt återuppliva lägenheten som stått tom ett par dagar nu. Det har blivit en och annan natt i sävar där jag fått lite ompyssling, och nu var det helt enkelt min tur att pyssla om lägenheten. Diskat och dammsugat, plockat upp julklappar och vikt kläder. Det tar sig.

Solning på iksu för att pigga upp mitt dystra jag med S hanns med tillsammans med en sväng på ica. Sedan har jag bara suttit i soffan och glott på dumburken. Legally Blond är kanske inte världens bästa film, men tillräckligt underhållande för att få stå på.


Tankarna snurrar och jag gissar att jag inte kommer somna i första taget... ibland skulle jag verkligen önska att det fanns en av/på-knapp!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0