Sista dagen på 2009

Det slog mig att detta är sista dagen på 2009. Är vi verkligen redo för ett nytt år? Hösten har gått sjukt fort. Jag är tveksam. 2010 kom med springande fötter och nu är det väldigt väldigt nära.. nästan för nära för att vara sant!
Det enda jag vet är att 2010 ska bli ett bättre och helt jäkla fantastiskt år!!

Jag börjar faktiskt känna att det kanske finns en liten liten liten tagg någonstans här inom mig. Dagen kommer visserligen börjas i tvättstugan men förhoppningasvis avslutas under raketer och ett rop av "skååål!".

Men först måste jag lugna ner mig, och kunna somna, och sova enormt gott och länge.
Hoppas de går.


                                                                                                Pappa, du är en pärla!
                                                                                                          Mamma, tack!



Kommentarer
Postat av: Papsen

Hoppas du sovit gott och att tvätten snart är överstökad! Jag är övertygad om att 2010 kommer att bli ett himla bra år, bara det börjar snart! :)



Du vet att vi alltid finns här för dig, we love U.

Gott Nyt År!! Kramar Pappa & Mamma

2009-12-31 @ 10:56:30
Postat av: Frida

tack! gott nytt år på er med! bara några timmar kvar... vi hörs imorgon om sms-trafiken strejkar ikväll! kram

2009-12-31 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0