Stirrar på skärmen som ett fån.

Jag förstår inte, men det här är bland det segaste jag varit med om. Och det lilla jag fått ne rpå papper känns mer som högstadiesvammel än en hemtenta på univeritetsnivå. Jag är inte nöjd någonstans, och idag filosoferar hjärnan om så mycket annat än den borde. Men jag sitter iallafall på min pall och försöker.

Jag provade att ta en promenad i vintersolen som faktiskt tittade fram och vädret var underbart. Men varken promenade, världens lyxigaste lunch (currylax med fetaost) eller godispåsen (som nu är slut) hjälper mig med mitt kreativa tänkande. Jag behöver ett flow nu så jag kommer någon vart. Det känns som jag bara bläddrar i en massa böcker, jag trodde det var text jag skulle skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0