Vi klagar inte!

Entreprenörskap och affärsutveckling. Jag tror de här kan bli intressant. Väldigt tidskrävande och många kreativitetsövningar senare, men lörorik. Och att läraren är sjukt vältränad gör ju inte saken sämre! Vi klagar inte ;D

Nu har jag precis slängt i mig mat, lax med världens godaste röra, tack mamma!! Jag var så hungrig så det kändes som om jag skulle gå av! Planen för ikväll är att kanske bläddra i boken lite, och så får jag åka med till maxi för lite kylskåpspåfyllning. Vitaminer! Hoppas halsen mår tipptopp imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppsan! ögongodis på lektionerna. det var inte illa!;P

2009-12-07 @ 22:34:10
URL: http://annaolofs.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja, anna.. nu skulle du ha varit med oss alltid! :D

2009-12-08 @ 11:12:13
Postat av: Linda

Men! Jag var med på maxi igår, men inte sprang jag in i dig där inte...

2009-12-08 @ 13:23:59
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh tråkigt. Vi kanske måste dejta snart? ledig under jul? sugen på gå ut på annandagen?

2009-12-08 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0