Alldeles snurrig

Jag och A satte oss på skolan idag för att göra klart inlämningsuppgift 1. Dessvärre började min värld snurra, mer och mer, jag kunde inte ens vrida på huvudet utan att världen åkte karusell. Så jag fick överge A för att åka hem och lägga mig på soffan. 2 liter vatten och en MER senare känns det bättre. Tur att vi nästan var klara med uppgiften när jag var tvungen att ge upp.

Dessvärre blir det ingen bio ikväll. Man blir ju som skärrad när det blir sådär och innan man förstått varför. Min kära migrän har nämligen gjort sig till känna åxå så det blir massor med vila ikväll, och troligtvis en tidig kväll dessutom. En rekordstor portion tacos och en hel chipspåse senare ligger jag nu på soffan igen och väntar på Let´s dance och förhoppningsvis lite sällskap. Jag vill ju vara pigg och kry imorrn då vi ska leka i snön.

Provade förresten mina "tänkta"nörd-kläder inför imorrn kväll nyss, och jag ser ut som en hipphoppare, haha. Jag kanske måste ändra min titel till att komma från nån dans-film eller nått, hehe. Och ful-brillor på det. Mja. Hur som helst, snygg eller nörd, hipphoppare eller bara Frida, så ska vi ha grymt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0