Årets första semla.

Inlämningsarbete 3 blev klart idag, utskrivet och nerpackat i väskan. Sista redovisningen imorgon innan vi sedan sjunker in i tentabubblan och en hel veckas tentaplugg. Hoppas verkligen att den veckan räcker för att allt det här ska sjunka in och fastna i min söta lilla hjärna.
Annars har dagen bestått av många skratt, roliga krumelurer och en hungerstrejkande dator, haha. Härligt.

Och så fick vi ju äta årets första semla ikväll. Första och enda om du frågar mig, men en om året tycker jag räcker gott och väl. Jag gav min grädde till kisse, skedade ur mandelmassan och åt upp bullen. That´s my way.

Nu är det inte långt kvar till sängdags känns det som. Lite välbehövlig sömn efter en omänskligt tidig morgon kan jag tycka.
Vi ses i drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0