Biljett till sittningen-check.

Marias pass är så sjukt jobbigt, men så skönt det är såhär efteråt när man sitter i soffan och kroppen är helt slut. Man mår som så himla bra. En kopp thé, ett gäng med nötter, frukt och keso kommer sätta pricken över i:et.

Idag släpptes biljetterna till Återsparkssittningen som ska vara den 28 februari. Jag kollade upp att jag var ledig den helgen så biljetter dit skulle vi bara ha! Vi sprang iväng en kvart innan lektionen slutade för att vara säkra på att få biljett, haha, fånigt såhär i efterhand då kön bara bestod av typ 10 personer. Men nu har vi biljetter och det kommer bli skitkul. High school-tema med inspiration från collage-filmer som "She´s all that", "American Pie" och "Tio orsaker att hata dig" kan nog leda till en och annan stilig outfit.
Jag ska göra allt för att försöka hålla hårt i kameran och peppar för fullt.

Annars kämpar jag fortfarande med den där japanskan ni vet, statistik hit och sannolikhet dit. Det är enormt rörigt i hjärnan nu och den där externa hårddisken som jag skulle kunna koppla till hjärnan hade verkligen varit välbehövlig nu. Drömma går ju, sålänge kämpar jag med att få plats med så många krumelurer jag kan i det lilla lediga minne jag har kvar.

Och just ja, icke att förglömma. Grattis till lillebror som fyllde 20 igår! Hoppas du hade en bra födelsedag och vet att jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0