Den gick bra, tentan alltså.

Vilken action det just var här utanför på parkeringen. Bilar överallt, lastbil som inte kom fram och dessutom två bilar som med huvarna öppna, mitt i all denna rörelse försökte motorkoppla bilen som inte startade. Och så vänder jag bort huvudet i fem minuter så är alla borta.
Jaha. Intresseklubben antecknar!

Den gick bra, tentan alltså. Nu är den över. Jag brukar va bra på känna om jag blir godkänd eller inte. Efter förra tentan var jag orolig, med all rätt. Nu känner jag lugnet, det gick bra! Nu ska jag bara njuta av en lång pluggfri helg, visserligen på jobbet, men ändå pluggfri.
Jag känner mig som lättad på nått sätt, som om jag varit i en annan värld och nu plötsligt är jag tillbaka i verkligheten. Jag känner att humöret lättas upp och jag är otroligt sugen på att göra någoting kul?!, någonting annat?!, eller ja, jag vet inte riktigt om jag vet vad jag vill, men åtminstonde någonting annat än att sätta mig i soffan och vänta på att något roligt tv-program ska börja. Vi får se vad jag kan lura med J på när han kommer hem från Iksu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0