Inget kalas utan "krasch"

Det är mindre roligt att vakna upp till flera tiotal ölflaskor på borden och massor med chips och kladd på golvet såhär dagen efter. Men oj vad kul vi hade!
Jag är så glad för att jag har så härliga människor runt omkring mig, jag är glad för att ni kom och att ni gjorde kvällen till en höjdarkväll. För det var en bra kväll, med några få undantag som en förstörd mobil och massor med borttappade saker. Hur kan saker bara försvinna sådär?!
Men inget kalas utan "krasch" eller vad man brukar säga, det ska ju alltid hända något sånna här gånger.

Den förstörda mobilen var ju såklart min så halva dagen har jag försökt att brottas med J´s gamla siemens. Vi är inte riktigt överrens ännu, han har skrämt livet ur mig några gånger och totalvägrar att göra som jag vill, men jag är inte den som ger mig i första taget.

Nu blir det nog inte många mer knop den här helgen. Jag har mått oförskämt bra med tanke på hur snurrig världen var igår, men nu börjar sömnbristen bita tag i mig. Nu ska vi äta polly som vi aldrig ätit polly förr och tackar för att soffan är gudomligt skön och mjukisbyxorna på.

Imorgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0