Kim-Lina

Idag har vi lekt, massor med lekar. Mitt lag var bäst, vann alla utom en gren. Grillade korv, drack bål, spelade öl-pingis och hoppasde i takt till high shool-musik.
Jag blev påminnd om mitt nya smeknamn också, Kim-Lina, haha, som vår lärare kallade mig när han inte kom ihåg vad jag hette. Vad är man för typ om det är det första namnet som ploppar upp i huvudet på en? Haha.

Lite frös vi också, det blåste lite småkyligt, så efter att ha trånat efter varm choklad med minttu som dom drack i snödrivan en bit bort, skrek mina fingrar efter värme. Det är tur att vi bor så nära till allting så det var ju alldeles nära hem.

En varm dusch senare sitter jag här med kaffe och baileys, spänd av förväntan. Hoppas jag får med mig kameran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0