Ny mobil.

Som jag sa, min mobil "dog" i lördags, och eftersom jag och Siemens inte kom så bra överrens blev det snabba ryck. Så nu sitter jag här med min nya pärla i handen. Lovley. Man blir som handikappad utan mobil, den har som så många funktioner i mitt liv, klocka, alarm, kalender, för att ringa... ja nivet. Man blir ju som lätt beroende av den där saken, och när den är borta är det som att den behövs som mest. Trots avsaknaden av den gammla pärlan hoppas jag att jag och min "nya" snart ska bli riktigt tajta.

Annars är det bara statistik som snurrar i huvudet och efter dagens räknelektion känner jag bara panik över att jag inte hinner det jag skulle vilja hinna. Läsa och räkna, när ska jag hinna det? När all annan tid går åt till massa inlämningsuppgifter och dataövningar och snurriga föreläsningar? Och så ska jag jobba i helgen också på allt detta? Tiden finns som inte till att ha ett liv! Psykiskt påfrestande iallafall.

Snart ska jag iallafall få en paus då jag och S ska promenera till iksu och sola våra likbleka ansikten. Då kanske jag åtminstonde får känna mig lite piggare. Sen blir det nog tillbaka till Japanskan igen (statistiska formler även kallat).

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du kom äl ihåg att ta igen minneskortet ur din gamla "pärla"? //T

2009-02-05 @ 11:02:02
Postat av: Anonym

jag kom ihåg :)

2009-02-05 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0