Prinsessbröllopsfrågan på nyheterna

Jag känner mig lite smått överkörd efter afro-passet idag. Det är visserligen bara 45 minuter långt, men otroligt vad man hinner svettas mycket på så kort tid. Det var som länge sen man fick va sådär ful, haha. Jobbigt och kul. Och efter kraftansträngningen att åka på Maxi har jag nu dött i soffan tillsammans med godisskålen som, på något underligt vänster, plötsligt blivit proppfull men härliga favoriter.

Sitter och ser lite på nyheterna såhär i bakgrunden och den hetaste diskussionen just nu verkar ju vara hur Prinsessans kommande bröllop ska finansieras. Ska det finansieras av svenska folket eller betalas ur kungafamiljens privata sparande? Hon sa ju ja, ja, ja om ni missade det.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de där mer än att det kanske är lite för länge kvar tills det är dags för att bråkas om nu. Men grattist till dom där turturduvorna får vi väl ändå säga. Dom har ju varit på löpsidorna under många år så det är kul att det äntligen hände nått.

Fredag imorrn, redan! Helt sjukt vad veckan gick fort. Fast jag klagar inte för helgen är efterlängtad och jag blir bara mer och mer peppad inför lördagens överraskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0