Sköna fredagkväll

Det är jobbhelg i helgen, så fredag kändes inte riktigt som fredag imorse när jag vaknade. Men efter en heldag på skolan kom jag hem strax efter 16. Vi lagade tacos, drack kaffe och åt lite choklad, spelade lite yatzy, för att sedan packa badväskan och bege oss till iksu.

Simmning, bubbel och bastu blev det, och nu sitter vi ihopkrupna framför tv´n och ska kika på Let´s Dance. Underbart vilken skön fredag det blev. Jag behövde nog precis just det här, något annat att tänka på än statistiska tabeller och jobbjobbjobb.

Nu ska jag hugga in på godisskålen, dricka mitt thé och heja på Magnus Samuelsson och Morgan Alling. Magnus ska visst skaka på höfterna ikväll. Jag är lite nyfiken på hur den höftrullningen kommer se ut med den där karl´ns kroppsbyggnad, haha.
En annan liten tanke... Är hon inte oftast som alltid klädd i fula klänningar`? Hon Jessika, programledaren! Idag har hon ju visst hittat ett indian-pannband i nått skrymsle någonstans. Hur tänkte hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0