Utmattad av alla krumelurer.

Oj vad stressigt det blev. Tanken var ju att jag skulle hinna hem, stoppa nått i magen och byta om för att hinna iväg på step nu efter skolan, men se där fick jag ett slag i magen, haha. Klockan blev visst lite för mycket innan jag hann hem, så inget skuttande på brädan för mig alltså. Tråkigt, fast å andra sidan är hjärnan redan så utmattad av alla krumelurer och uträkningar från dagens lektion så kompinationer av steg och hopp och tjo skulle nog inte få plats.

Nu blir det en sväng till ica för att panta lite burkar å slänga lite skräp. Vi rensade ju lite i förrådet igår och det fanns mer skrot än jag kunnat tro. Man kanske borde rensa med jämna mellanrum, så slänger man lite i taget och så hinner man inte känna att saker försvinner.
Lite matförslag skulle också behövas. Matlagningstorka, eller snarare öken, råder här. Hur botar man en öken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0