Anna is back, och snart även vår dammsugare.

Skönt att kyla håller på att avta, jag börjar tycka det är lite jobbigt med alla kläder, tjocksockar och långkalsonger och täckbyxor och tröjor.

En ledig kvar nu, sen börjar vi igen. Back to normal. Jag hämtade Anna som kom tillbaka till Umeå efter julledigheterna igår och vilket glatt återseende. Hon är ju en pärla och otroligt välkommen tillbaka. Det är nästan så att jag börjat längta tillbaka till skolan lite just på grund av alla vänner och allt roligt vi har tillsammans.
Men sen var det ju det här med läsningen också. Tanken slog mig igår att det bara är typ 1,5 vecka kvar tills vi har tenta, och innan dess ska vi ha läst en bok, kanske öppna övningsboken? haha, ha en redovisning och dessutom hinna med ett case-arbete på tre dagar. Hur ska allt de där få plats på 1,5 vecka? Och desutom hinna fastna i min hjärna? Just nu känns det lite lite lite smått hopplöst och som att det kommer att bli några riktigt långa dagar den närmsta tiden.

Idag har jag iallafall varit duktig och försökt läsa lite, mitt samvete sa ifrån. Men ack vilken tråkig bok det är, som ett sömnpiller. Men jag ska kämpa vidare, det är ju som sagt sista rycket nu. Sedan har jag även hunnit med att luncha med Linda. Mycket trevligt det är att umgås med den där tjejen. Och så har vi hunnit med en sväng på Jula också för att beställa en ny dammsugarslang som av någon outgrundlig anledning (HostJonasHost) har gått av och silvertejpen håller inte längre. Det skulle ta typ 1 vecka så vi räknar väl med 2 för att vara på den säkra sidan, och så hoppas vi att Doris och Sixten (dammråttorna) håller sig borta ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Doris och Sixten, du är rolig du:) Det är ju du som är en pärla!

2009-01-05 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0