dissad på nyår

Så blev det 2009 tillslut, men vilken resa dit det blev!

Kvällen som gick från helt oplanerad, till planerad, och så vidare till att totalt vändas igen. Men ack så roligt vi hade.

Det började med jobbjobbjobb, och nästan inga kunder. Att inte alla butiker har stängt sånna där dagar!? Folk anpassar sig efter sånt där, så om alla hade stängt är det nog ingen som skulle lida av det.
Hur som helst, jag slutade klockan 15, hem duscha, byta kläder typ 10 gånger för att sedan rusa ut till skjussen som tog oss till Jonas föräldrar. Där blev det 3-rätters middag som var bland de bättre jag ätit, väldigt gott var det.

Sedan var tanken att vi på något sätt skulle till en fest på stan. Efter många om och men blev färdmedlet buss eftersom vi troligtvis skulle komma att behöva taxipengarna till senare på kvällen. Men när vi sitter på bussen påväg dit får vi veta att vi inte är välkomna dit. Jaha. Ändrade planer. Så vi åker några busshållplatser längre, promenerar till liljansberget till en annan tillställning. Där var taxi till stan redan beställd och eftersom planen var krogen sprättade vi samtliga 3 flaskor med skumpa en timma för tidigt och begav oss till stan.
Massor med folk, jäkla massa dansande, och en helt galet roligt tjej att skaka rumpa med satte pricken över i:et och gjorde min kväll.

Jag fick min skål, jag fick min nyårskyss och jag fick umgås med härligt glada människor. 2009 kunde nog inte inletts bättre. Nu ska vi blicka framåt, 2009 kommer att bli ett bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0