En huslig morgon.

Det märks att det var länge sedan jag hade en ledig dag, för jag minns inte sist som jag var såhär huslig. Tvättat, damsugit, städat toan, rensat bokhyllan, dessutom hunnit läsa några sidor i kurslitteraturen och klockan är bara 12. Det är rätt bra jobbat för att vara mig.
Jag tror bestämt att jag förtjänar några timmars slöande vid datorn nu.

I eftermiddag ska jag iväg till frissan och få lite färg på kaluffset. Jag saknar fortfarande min frisör som jag berättade slutat, hon var så bra på att förstå, hon hade ju stil. Men dom är ju experter så det blir säkert inte sämre än det är nu.

Sen, när jag är snygg och nystylad, ska jag promenera till Bishop Arms på afterwork. Jag har aldrig varit där så jag hoppas maten är god, annars ska jag njuta av ett glas vin och att jag åtminstonde slipper laga mat själv. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0