En öl för att glömma.

Det var en lång, kall och deppig promenad hem efter tentan idag. Jag brukar som alltid kunna säga om jag blir godkänd eller inte, men tentan var svår, jag kunde helt enkelt inte allt, och den lämnade en obehaglig, osäker, nedstämd känsla i mig när jag gick därifrån. Det gör mig nervös.
Just nu känns det som ett ända mörker den där tentan, men jag har bestämt mig för att inte tänka på den nu. Det blir som det blir helt enkelt. Vi får tillbaka den den 28:e, dagen innan min födelsedag. Jag kan ju bara drömma om ett godkänt resultat, annara blir det en deppig födelsedag i år.

Saken blev ju inte bättre av att J ringer och är taggad på fest och sprättar en öl i telefonen klockan 13 på dagen!

Så istället för att ta en öl för att fira ikväll blir det en öl för att glömma och gå vidare. Just nu låter det ju som att det blir tacos på Balder som inledning på kvällen. Kan bli trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0