Födelsedagen tog slut så fort.

Igår var dagen då jag blev ett år äldre, igen.
Dagen började med två grattis-sms innan 07.00 och sen var det bara upp och hoppa! En godispåse på bordet och en fin grattishälsning gjorde den omänskligt tidiga morgonen som en bra start på dagen. Jag hade som glömt bort att det var igår jag fyllde år då jag har längtar så till på lördag då det är då vi ska fira. Då blir det fest.

En skol-dag som jag hade tänkt skulle vara slut strax efter lunch räckte ända till 16.00 då både min och A´s hjärnor helt enkelt slutade fungera. Sedan blev det bodypump med mamma i Sävar och därefter väldens godaste tårta! Jag älskar mammas marängtårta. Och några paket fick jag ju, fastän jag inte önskat mig något. Bra paket dessutom. Så jag måste säga att jag hade en mycket bra födelsedag som tog slut alldeles för fort.

Och så till den där frågan som alla frågar, om man känner sig äldre? Nä, man gör ju inte det, bara en dag mer erfaren och kanske lite lite klokare! :)

Nu blir det en sväng till A för att skriva klart de där som vi inte hann när hjärnorna dog, haha, och sen ska jag ränna på stan. Byta storlek, köpa tråd och ladda inför lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0