Godkänd, och nu konditorifika

Vet ni va? Jag blev godkänd! Igår fick jag veta att jag klarade tentan som jag var så deppig efter. Otroligt skön känsla. Så nu är Företagsekonomi A avklarad och godkänd. Ett kapitel, egentligen första kapitlet (med undantag för fristående kurser då) på min utbildning, som nu är avslutat. 4 år låter som en lång tid nu, men med tanke på att första terminen gick såhär fort kommer dom där åren säkert rulla förbi ganska smidigt. Man får ta en termin i taget bara.

I övrigt så gör jag nog inte så mycket annat än försöker förstå mig på formler och har massor med exvationer och andra kostiga tecken som snurrar runt i huvudet. Statistik är tidskrävande att förstå sig på, speciellt sannolikhet. Måste ju säga tack till pappa som räddade våra bekymrade hjärnor idag. Ibland behöver man helt enkelt lite hjälp på traven.

Nu ska vi fika konditorifika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0