Investeringsdags.

Jag gillar den här snön, den som kommer som stora fluffiga flingor och lixom dalar ner från himlen. Mysigt.

Idag har jag mest suttit med näsan i boken. Fortfarande ett sömnpiller, men jag tar en sida i taget så går det iallafall inte bakåt.
En långpaus hade jag i och för sig mitt på dagen då jag begav mig till iksu för att investera i ett nytt iksu-kort. För det är faktiskt så jag ser det, som en investering i min hälsa, och så är det ju otroligt roligt att skutta omkring på alla pass också. Det blev dock inte så mycket träning för min del eftersom jag fortfarande snorar, men Jonas körde på och jag solade solarium. Så nu är jag lite fattigare men kanske lite brunare (inbillar jag mig iallafall).


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill hänga med och sola! :)

2009-01-06 @ 17:07:19
Postat av: sofia

jag vill hänga med och sola! :)

2009-01-06 @ 17:07:30
Postat av: sofia

och ska du träna nåt nästa vecka, så säg gärna till :) mitt kort räcker ju bara en månad till :/

2009-01-06 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0