Måste man så måste man! kliva ur sängen, suck

Såhär första dagen efter julledigheterna kändes inte 07.00 som en mänsklig tid att vakna på. Jag ville nog helst av allt slänga väckarklockan i väggen och somna om, men eftersom jag ändå är en duktig flicka nöjde jag mig med ett snooze för mycket och tog mig i kragen. Och *piiiip* vad kallt det var, dessutom!! Jag pressade faktiskt in långkalsongerna under jeansen för första gången denna vinter, och det var mycket välbehövligt.

Kärt återseende men alla klasskompisar. Det känns skönt att vara runt folk igen, för det är ju precis där jag trivs som bäst. Jag började vara rätt less på att bara gå hemma också, man behöver som ett miljöombyte på dagarna så att det känns som att man åstadkommit något, eller så att man åtminstonde kan säga att man tagit sig ut genom dörren en gång under dagen iallafall.

Och jag vet att jag egentligen borde läsa, men ikväll orkar jag faktiskt inte. Punkt slut. Det blir inge sånt ikväll. Sådär, nu har jag bestämt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0