Mellanstadiet igen?

Ibland undrar jag om vi kommit tillbaka till mellanstadiet? Igår lärde vi oss nämligen att räkna ut medelvärden och medianvärden. Haha. Ja, som sagt, simpelt kan man tycka. Men jag antar att det kommer att komma formler och diagram betydligt krångligare än såhär så jag håller låg profil ett tag till.

Igår fick jag besök av E som visade mig den otroligt tjusiga vigselringen och berättade lite om livet i allmänhet. Mycket trevligt att få se henne med tanke på att vi sågs i princip varje dag i nästan 12 år i vårat tidigare liv. Vigselringen och mycket annat tyder på att det verkar gå bra för den tösen. Jag önskar dom all lycka i framtiden.
Vi kikade även på en inspelad film från 1995 när vi var små och söta och spelade fotboll mot våra föräldrar. Vad otroligt liten man var! Och jäkligt fula kläder hade vi. Men vilken glädje man hade när man var sådär liten. Det enda som existerade var här och nu, och allt var bara lek.

Idag har det varit läsning i den där svindyra boken ni vet. Jag var tvungen att ta igen dom sidor som jag inte läste igår. Nu ska jag kila över till S en stund och snacka lite skit, så kanske jag orkar ta mig igenom en sida eller två till sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0