Morgan Alling i Let´s Dance

Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Morgan Alling. Nu sitter jag och tittar på Let´s Dance och vilken kille han är. Han bjuder ju verkligen på sig själv, viftar på höfterna, sträcker på benen och flörtar med publiken. He is my man! Nu vet jag vem jag hejar på, helt klart.
Kanske att jag till och med måste ringa in en röst?! ;)

Fast sen har vi ju Magnus Samuelson också. Världens starkaste man som sveper ut över golvet och styr omkring sin partner som om hon vore en lite bomullstuss. Han är ju charmig den där karln. Stor som ett hus, men verkar så genomsnäll på något sätt. Han måste också stanna.

Däremot ser jag gärna att CarlJans karriär i programmet blir kort. Jag tål inte den mannen! Atchoo (nysning). Jag kanske till och med är lite allergisk mot honom. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0