As You Die

Det är ju synd att Takida blev ett sånt där radioband där varenda singel spelas sönder, för jag gillar verkligen deras sound och jag fullkomligt drunknar i hans röst. As You Die är senaste. Riktigt skön och jag har hört att den går på radio så håll utkik, med bara till en viss gräns, den här vill man inte spela sönder.

Jag sa att jag var lovad mjukglass och nog blev det mjukglass alltid. Vi åkte ner på stan och köpte en mjukglass som tog slut alldeles för fort. Jag måste ha varit jättesugen på mjukglass för det slutade med att vi gick till en ny glasskiosk och köpte var sin till, haha. Är det någonting som kommer rubba kroppsformen i sommar så är det nog glassen. Jag har kommit in i något slags glassberoende med ett ständigt begär efter den där kalla krämiga smeten. Jag hoppas att det är en sommar och semester grej och att de går över, isåfall äre ju bara att svulla vidare. Meeeera.

Så imorrn är det dags, avresan utomlands. Resfebern är hög! Kommer bli super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0