Det blev en bra dag tillslut.

Låg på soffan till klockan 15 ungefär. Ringde mamma som handlade lite mat åt mig, tackar extra mycket för coleslowen som var huuuur god som helst. Jag har testat många sorter eftersom det är en storfavorit för mig, det är svårt att hitta bra köpesevarianter men den här var supergod!

Klockan 15 alltså fick jag ett sms om att min tröja som jag beställt från ellos kommit, spännande såklart. Jag var ju bara tvungen att hämta de på en gång och prova. Det brukar ju va svårt med storlekar när man beställer, den här gången var de tinte storleken utan matrialet jag blev besviken på. Här trodde jag att jag beställde något blus-aktigt i ett lite finare matrial och vad får jag? Jo, typ pyamasmatrial! Typ bomull, mjukis, himla mys-tyg till tröja! Jag måste ju ha varit blind när jag läste i katalogen!! Vi får väl se om jag har nytta av den där mjukiströjan eller om jag ska skicka tillbaka. Jag brukar ofta vara för lat för att skicka tillbaka. Dumt kan tyckas.

Hur som så, jag kurerar hela den här veckan, på riktigt! Inte en fena ska röras i onödan för nu är jag galet less på att vara sjuk. J bjöd mig på middag idag, behövde inte ens titta på, haha. Sedan hyrde vi en film om människor med konstiga förmågor som "divisonen" ville göra en armé av och använda som vapen. Lät mer spännande än vad den var. Mycket popcorn och var sin Ben & Jerry. Mums.

Nu är det sängen som gäller. Jobb imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0