Förkylning XL

Usch vad jag är less på att vara förkyld nu. Den har ju tagit knäcken på mig i veckan. Halsontet är visserligen borta men jag snyter mig som en tok och orkar inget. Det blev som långdraget de här, och jag som ska börja jobba på måndag hade ju som hoppats på en mer aktiv och energifylld sista semestervecka.

Jag har iallafall hunnit med ett par utflyckter mellan mina powernaps i veckan ändå. En sväng till Norrbyskär med guidetur på minitåget och en god lunchbuffé, en del beachvolly på Rådhustorget, 2 brännbollsmatcher med släkten (jag vann såklart) och så en öl eller tre.
Alla jag pratar med ska ut ikväll och jag skulle så gärna vilja ner på stan jag med, men jag tror inte jag orkar det, eller borde... Det är tråkigt när energin inte räcker till. Jag vill ju hinna med allt så det har ju inte blivit så bra kurering i veckan. Kanske borde jag ta en lugn kväll så jag orkar jobba hela veckan?

Gåtornas Palats av Dan Brown är just avslutat. Mycket bra för dig som vill ha lite läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0