Gaaah, jag blir så arg! Förstöra sådär.

När man väl får sova hur länge man vill vad tror ni händer då? Jo, självklart vaknar man tidigt och lite för pigg för att kunna somna om. Vi ser väl hur länge piggheten håller i sig. Jag mår iallafall oförskämt bra med tanke på alla tokigheter igår och hur mycket som slank ner under kvällens gång. Skönt det. Nu har jag äntligen besökt Tc sen dom byggde om också och jag ger dom mitt godkännande, kul med ett dansgolv. 

Däremot upptäckte jag att nån jävel varit framme och sabboterat min cykel! Jag hinner vara borta i en ynka liten vecka och självklart är de då allt händer. Någon har punkterat mitt framdäck! Jag blir så förbannad! Varför? Skittråkigt. Jag varken kan fixa sånt där eller har lust att lägga pengar på ett nytt däck! Och det går inte att leva Umeålivet utan cykel! Så är det bara!

Nu ska jag springa ner med tvätten, sen ska jag koka ägg och äta äggmackor till frukost. Jag vet inte vad dagen har att erbjuda (förutom att klura ut hur min cykel ska bli hel igen), det är ju lite de som är charmen med semester, men jag ska iallafall börja dagen bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0