Krogrunda.

Hann med middag på Allstar, drink på Rex och en öl på båten innan kvällen tog slut. Allstar har blivit riktigt fräscht, massa rött överallt och en fet mäktig bar mitt i hela lokalen. Vi satt visserligen på uteserveringen men det lilla jag såg under mitt toalettbesök var positivt. Måste besökas.
Världens godaste drink på Rex förresten. Här var jag ute efter nått enkelt och sött, men bartendern tyckte de lät lite tråkigt; "vill du inte testa något roligare?" sa han. Kanske hade han haft en seg kväll, lite att göra, men "jovisst" sa jag och han började krossa den ena frukten efter den andra och dutta i från höger och vänster. Det är kul med någon som vågar ta lite initiativ och vara lite fritänkande. Hur god som helst blev den.
Båten är nått nytt för mig, där har jag aldrig varit, men eftersom kändisarna satt där kilade vi ner en sväng för en öl innan kvällen tog slut. Riktigt mysigt med utsikt över älven och plus i kanten för att det fanns filtar, för den svenska sommaren är ju inte varmast.

Nu har jag fikat kvällsfika och ska krypa isäng. Jag ber till vädergudarna för sol imorrn och att jag är piggare, för om så sker blir det nog en dagsutflykt till Norrbyskär. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0