Min sista svenska måltid.

Det blev nudlar till middag. Inte alls så gott som jag skulle vilja, men enkelt och det genererade ytterst lite disk vilket var avgörande. Jag fick ju trots allt en hallonsmoothi på balkongen för någon timma sedan. Allt är packat, utom det som ska åka i Js resväska. Jag ser väl inte jättemycket fram emot att spendera natten på Arlanda, men en öl i Sky city kan nog döda en timma eller två. Min blomma är vattnad, jag hoppas As blomma kommer överleva för dom hann jag inte med idag. Mobilen är laddad. Öronpropparna är med. Pengar, Pass, Piljett, dom 3 P:na är med ;)

Jag såg på vädret i morse att svenska sommaren kommer att bli sämre i helgen. Så synd. Hehe. So long Sverige, Here we come Bulgarien!


Partydängan innan datorn stängs...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag tror banne mig att ni lyckats pricka in den veckan som vädret här hemma inte verkar ska vara på topp! Trevlig resa! // Hanna

2009-07-03 @ 13:20:45
URL: http://garderobsblomma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är go du som tänker på mina blommor också. Och du, dör dom så dör dom. Det hade dom ju garanterat gjort utan dig! Så alla som överlever är bonus;) haha. Hoppas du har det super bra i Bulgarien! Puss /A

2009-07-03 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0