Resfeber plus

Kollade resväskan, allt verkar vara med utom nessesäre då (hur de nu stavas). Det är väldigt pirrigt nu, och det dummaste jag gjorte var att börja rota i garderoben för jag hittade massa kläder som "skulle kunna vara jättefina på strande", suck. Har man bestämt sig ska man aldrig gå till baka och börja fundera, det är dödsdömt. Måste jag packa om nu, eller packa ner mer? Ryms det överhuvudtaget mer? Energikrävande är vad det är.
Samtidigt spelar jag fartig sommarmusik och hoppar runt i lägenheten, skakar kroppen fram och tillbaka! En kombination av rastlöshet och nervositet tror jag. Jag inser nu att jag troligtvis borde göra någonting av dagen, för här har jag ju inte ro att sitta och vänta hela dagen tills planet går.... ut och tänka på annat en stund. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0