Skönt med kvällsprommis.

Världens längsta dag på jobbet idag. Jag var trött, började dagen med huvudvärk och tiden gick verkligen inte framåt. Blev visst inte min kväll heller så jag tog en kvällsprommis för att rensa tankarna lite. Det var riktigt skönt ute, och det var så fridfullt att gå i skogen att tiden bara flög iväg.
Jag behövde nog det.
2 arbetsdagar till, baaara 2, 2 ynka, små, förhoppningsvis snabba, nej självklart snabba, lätt som en plätt, praktiskt taget fredag redan! Jag måste intala mig själv att tiden kommer gå fort för att hålla ut, humöret uppe. Sen lång helg som innebär ståhej utan dess like. Nu ska jag ta igen för gammal ost, haha. Jepp, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0