Svettigt som attan!

Tvätt imorse och jag tänkte att jag lika gära kunde ligga ute medan jag väntade på att de där skulle bli klart. Fick sällskap av L, vi svettades löste korsord, schteeekte... ja ni vet, och sedan behövde huden vila så vi kilade in. Nu sitter jag här på en pall med öppen balkongdörr och utan kläder och kan verkligen itne sluta svettas. Det är sjukt varmt. Vilken dag.
Det slog mig att tänk om vi får bara skitväder i Bulgaren? Tänk om vi åker från den västa svenska sommaren till nått som är jättemycket sämre? Fast hur som helst är det ju semester, bara det inte regner kan man ju alltid roa sig med annat.

När jag slutat svettas tänkte jag promenera iväg med ett brev, As post, jag är ju lägenhetsvakt i sommar, diska, damsuga efter gårdagens popcornrace och sen har jag blivit lovad mjukglass innan dagen är slut! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0