Tar igen allt nästa helg.

Har inte ro att skriva mer än en snabbis ikväll. Den här helgen var verkligen den sista jag ville jobba, för jag börjar piggna till och det rycker i ut-på-stan nerven. Sjukt taggad tjej i lördags satt hemma i soffan och "försökte" kolla på film. Jag börjar känna mig som en riktig torrboll, instängd i en bubbla av förkylning och arbete, och det känns inte bra.Nästa helg, då jäklar... jag behöver lite röjj.
Jag är iallafall ledig imorrn och det är Ikea som gäller. Det gillar vi, och jag ser mest fram emot att få en matta till lägenheten. Eller frågan är om inte spegel är liiiiite högra prioriterad faktiskt. Jag börjar bli less på att försöka stå på tå i badrummet, hoppandes, för att se om byxorna sitter bra där bak och om skorna matchar... ja ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0